16.6.2012

Niinhän siinä kävi,  että nukuin pommiin
ja jäin kyydistä. Jotenkin tää ei kuitenkaan
yllättänyt mua yhtään.

Oon vallannut meidän uuden sohvan.
Mulla on peitto, viis isoa sohvatyynyä,
läppäri sylissä sekä vieressä aamutee ja 
idiootti koira, jossa oon alkanut näkemään
jo joitain hellyyttäviäkin piirteitä.

Yhden päivän maisemanvaihdos Rolloon
teki ihmeitä, vaikkei ehkä uskois.
Mut sitä mä  tosiaan tarvin sillä hetkellä. 
Hyvää seuraa ja maisemanvaihdosta.

Sun kans tykkään siitä, ettei mun tarvi
olla koko ajan äänessä tai miettiä mitä
sanoa seuraavaksi. 
Tykkään mä kyllä monista muistakin  
jutuista, mutta tunnevammasena ihmisenä
en sano niitä ääneen. En, vaikka ehkä pitäis?

Mulla soi mun oihh-soittolista, tee alkaa jo kylmetä
eikä tuo aamupalaleipäkään maistu niin hyvältä
miltä näyttää. Ulkona paistaa aurinko ja haluun
vaan lähtee juokseen sorateille just nyt.
Suunnittelin  myös alkavani lukemaan psykologiaa
jo tänään ja käyväni kirppareilla.

Mulla on hirmu ikävä niin monia, 
mutta samalla tunnen,
että tää epäsosiaalisuus on ollut mulle vaan hyväksi. 
Koittakaa ymmärtää,
tätä mä tarvin aina välillä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti