21.2.2014

70100, niin myöhään mutta silti juuri ajoissa

Tänä iltana kiitän luojaani perheestäni,
ystävistäni,
Heistä, jotka ovat pysyneet
sekä heistä, jotka ovat kulkeneet ohitseni matkallaan

Kiitän Häntä kirjoitus- ja lukutaidostani
Siitä, että Hän soi minulle kirjoittamisen lahjan, joka puhkeaa täyteen loistoonsa aina kello yhden jälkeen, silloin kun kaupunki nukkuu ja minä valvon yksin huoneessani
Ajatellen Sinua ja maailmaa, elämiämme ja matkaamme

Kiitän luojaani myös Sinusta, kadotetusta puoliskostani.
Niin paljon Sinusta minä kiitän
Vuoksesi olen itkenyt
Sekä surun että onnen kyyneleitä, kanssasi ja ilmankin
Täydessä junan vaunussa niin, että konduktööri oli vaivaantunut
Pohti ehkä tuodako paperia tai lohduttavia sanoja
(Olisi tuonut kahvia)

Mutta kaikkein eniten kiitän luojaani elämästä
Omastani sekä muiden
Siitä miten paljon olen saanut mukaan matkalleni, jolla kuljen
Minulla on eväät mihin tahansa tässä maailmassa
Vain itse täytyy minun siipeni kasvattaa, jotta joskus nousen ja liidän läpi matkani kohti sen määränpäätä
Kun lopulta perillä laskeudun, toivon kykeneväni huokaisemaan onnellisena:
"Minä elin!"
Sitten voin taas siivistäni riisuutua ja palata alkuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti