17.8.2012

Koska mulla on tylsää, eikä kukaan tee näitä enää facebookissa....




KOLME ASIAA, JOISTA PIDÄT ITSESSÄSI:

1. huolettomuus useimmissa asioissa
2. itseironialla pärjää
3. ööm ja tykkään mun jaloista

KOLME ASIAA, JOISTA ET PIDÄ ITSESSÄSI:

1. reagoin aivan omituisesti asioihin, enkä oikeen handlaa mun tunteita, ups
2  se, etten osaa puhuu tunteista on aika perseest
3. no hampaat vois uusiksi laittaa


KOLME ASIAA, JOTKA PELOTTAVAT SINUA:
1. menettäminen
2. isot humalaiset miehet :D:D
3. se, että joku tunkeutuu mun kotiin

KOLME ASIAA, JOTKA OVAT OLENNAISIA PÄIVÄSSÄSI:
1. huono läppä

2. nauraminen
3. ruoka

KOLME ASIAA, JOTKA OVAT PÄÄLLÄSI NYT:
1. toppi
2. farkut
3. alusvaatteet


KAKSI TOTUUTTA JA VALHE:
1. mun mielestä on kivaa olla minä
2. ruisleipä on ehkä mun suurin heikkous, voisin vetää sitä tonneittain. ihan oikeesti
3. en kanna kaunaa kenellekkään

KUUSI ASIAA, JOTKA VIEHÄTTÄVÄT SINUA SINULLE TÄRKEÄSSÄ HENKILÖSSÄ:
1. luonne
2. kasvot
3. käsivarret

4. selkä
5. eleet
6. ääni

onneks täs oli enemmän ku kolme kohtaa

KOLME ASIAA, JOITA KUUMEISESTI HALUAT TEHDÄ NYT:
1. letittää hiukset :D oon koko päivän oottanu, ett pääsen laittaan letin
2. käydä mielenkiintosia keskusteluja
3. olla hyvässä seurassa


KOLME URAA, JOITA HARKITSET:
1. 
2. 
3.


en mä oo harkinnu mitään ammatteja :(


KOLME PAIKKAA, JONNE HALUAT MENNÄ LOMALLA:
1. mökille hyvällä porukalla
2. telttaileen
3. mummulle


KOLME ASIAA, JOITA TAHDOT TEHDÄ ENNEN KUOLEMAASI:
1. rakastua
2. hankkia perheen
3. saada kivan työn



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti